Întreg personalul clinicii OPTIKREN prezintă unitar o atitudine de respect și empatie pentru pacienți:
- oferă informații pentru o mai bună înțelegere a problemelor medicale specifice
- este permanent atent în a conștientiza dificultățile și dorințele individuale ale persoanelor
- oferă în detaliu și la un nivel de înțelegere individualizat (în scris și verbal la pacient/ aparținători) explicații cu privire la tratamentele recomandate, la pregătirea necesară unor intervenții chirurgicale/ tratamente particulare și la conduita care trebuie urmată în perioada perioperatorie
- atitudine grijulie și comportament binevoitor pentru a reduce nivelul de stres indus de problemele medicale sau de o anumită intervenție chirurgicală
- oferă soluții individualizate de tratament care se potrivesc particularităților fizice, psihice sau ocupaționale ale fiecărui pacient (soluțiile se stabilesc după o discuție amănunțită și decizia de tratament se stabilește în acord cu preferințele persoanei dar și a caracteristicilor clinice particulare)
- oferă soluții de programare pentru consultații/ intervenții în așa fel încât să reducă la minim timpii de așteptare/ să se evite aglomerația în sala de așteptare
- acordă prioritatea deontologică, general recunoscută, pentru copii, persoane cu nevoi speciale și evită orice fel de discriminare